ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

  • ۰
  • ۰

توصیه‌هایی برای خرید ایزوگام مرغوب

بیشتر شرکت‌های با سابقه و معتبر، دارای نمایندگی‌ می باشند که در هر سفارش، کارشناسان خود را به محل پروژه اعزام می‌نمایند به مشتری هم مشاوره داده و هم نکات اساسی در مورد سفارش ایزوگام را توضیح دهند.

اولین نکته این است که ایزوگام مطلوب و درجه یک ایزوگامی می باشد که از استاندارد ایران برخوردار باشد. همچنین عایق دارای مقاومت مناسب نسبت آب و هوای منطقه در برابر (گرما و سرما) باشد. و همچنین دوام و طول عمر مناسب داشته باشد و مقاومت کششی بالایی باشد.
با ظهور عایق‌ رطوبتی نسل جدید که به نام ایزوگام شناخته می گردند و به خاطر داشتن خصوصیات خاص و مطلوب به نسبت عایق‌ های رطوبتی قدیمی‌تر مانند آسفالت و همینطور قیرگونی ،جایگاه ویژه ای را در صنعت ساختمان سازی کسب کرده است.

به شکلی که استفاده از عایق در قسمت های مختلف ساختمان‌ مانند پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها ، سرویس‌های بهداشتی، بام ساختمان، استخر و مچنین نیز در ساختمان های دیگری مثل  مرغداری‌ها رو به افزایش است.

در این شرایط  واحدهای تولید عایق رطوبتی،همپا با رشد ساختو ساز بشدت رشد کرده،که این مورد در سراسر کشور قابل ملاحظه می باشد. ولی چیزی که در این بازه دارای اهمیت فراوانی می باشد، مطابقت تولیدات این واحدها با استانداردها می باشد.

با اینکه استاندارد ملی عایق های رطوبتی در سال ۱۳۷۹ ابلاغ گردیده است، تمام شرکت‌های تولیدی ملزم به اجرای آن شده‌اند ولی باز هم عایق‌هایی در بازار وجود دراد که دارای کیفیت مطلوب با استانداردهایتعیین شده نمی باشند.

حقیقت امر این است عایق‌های رطوبتی نامرغوب موجب مشکلات زیادی در ساختمان‌ها مانند نم کشیدن و فرسایش قسمت هایی از ساختمان و در نیجه تخریب ساختمان که باعث تحمیل مخارج زیادی به ساکنان آن میگردد.

با ابراز تاسف از این موضوع به دلیل شناخت اندک شهروندان شهروندان از خصوصیات عایق های رطوبتی مطلوب و با کیفیت و همچنین تبلیغات غلط بعضی از شرکت‌ها،ساختمان های بسیاری دچار این مشکلات میگردند.

شماره تماس:09127231027

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • ایزوگام دلیجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی