ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

  • ۰
  • ۰

نحوه شناخت ایزوگام مرغوب :

یکی از بهترین روش هایی که افراد می‌توانند با کمک آن میزان مرغوبیت ایزوگام را بفهمند این است که ایزوگام تحت کشش زیاد و یا فشار بالا دچار پارگی نگردد و در اثر تا شدن پاره نشود.

همچنین ایزوگام اجرا شده بعد از نخستین بارش کیفیت خود را نشان می‌دهد. چنانچه در این مرحله عایق دچار مشکل نشود تا سال های سال دوام خواهد داشت.البته امر مفید ایزوگام ۱۵ سال می باشد.

برای این امر نیاز به زیرسازی مناسب محل ایزوگام می باشد و نباید مصالح نامرغوب در ساختمان استفاده شده باشد همچنین نباید ایزوگام مورد کنده‌کاری و یا ضربه قرار گیرد تا سوراخ شود.

متاسفانه بعضی از افراد جهت عایق‌کاری ساختمان، پایین بودن قیمت ایزوگام را ملاک قرار میدهند که در این خصوص میتوان یادآوری کرد که شرکت‌های معتبر  با وجود این که خدماتشان را گران‌ تر ارائه می‌کنند، ولی در حقیقت به اصول و استاندارد های خاص تولید و ارائه خدمات ایزوگام توجه می‌کنند موجب دوام و مرغوبیت بسیار بالاتر عایق میباشند.

اکثر شرکت‌های با سابقه، دارای نمایندگی‌ می باشند که در زمان  دریافت سفارش‌، کارشناسان  را به ساختمان اعزام می‌کنند و این کارشناسان به مشتری راهنمایی و توصیه های لازم را ارائه میکنند.

به طور مثال، جهت اجرای عایق‌کاری مناسب بر بام ساختمان ، ایزوگام روی دیواره باید تا ۸۰سانتی‌متر را پوشش دهد.

متاسفانه مردم با توجه به محل استفاده، با عایق‌های مناسب آشنایی ندارند و  استفاده از ایزوگام ارزان قیمت را ترجیح میدهند ولی به کیفیت و استحکام  عایق اهمیتی نمیدهند.

ولی باز هم ذکر میکنیم که ایزوگام مناسب در اولین گام باید دارای استاندارد ایران باشد.

در این شرایط ایزوگام باید مقاومت مناسبی در برابر شرایط جوی منطقه، (گرما و سرما) دارا باشد. همینطور دارای طول عمر بالا و در آخر از نظر مقاومت کششی توان کافی را برخوردار باشد.

متاسفانه برخی افراد اقدام به تولید ایزوگام های نامرغوب با نام برند های معتبر می کنند،با توجه به اینکه برای تولید ایزوگام استاندارد می بایست مواد اولیه استفاده گردد،یعنی الیاف پلاستیک بازیافت شده و  مواد پالایش شده که دارای ناخالصی می باشند در تولید ایزوگام مورد استفاده قرار نگیرد .

به همین شکل برخی کارخانه‌ها در  هنگام تولید ایزوگام برای بدست آوردن سود بالاتر، از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می‌کنند و بخاطر اینکه واحد پالایش ندارند، توانان تولید ایزوگام استاندارد و مرغوب را ندارند  .
به همین خاطر اگر شهروندان عایق‌های استاندارد را مورد استفاده قرار دهند، واحد های تولید ایزوگام معتبر به تولید بیشتر ترغیب می‌شوند و کارخانه هایی هم که ایزوگام نامرغوب تولید می کنند ،مجبور به افزایش کیفیت محصولات خود می گردند.

امتیازات ایزوگام

در مورد امتیازهای ایزوگام در مقایسه با به عایق های دیگر مانند آسفالت و قیرگونی :

ایزوگام  دارای قابلیت نصب سریع و ساده تر می باشد.

همچنین به سنگینی عایق‌های دیگر نیست و بار مرده ساختمان را کمتر میکند.

شماره تماس:09127231027

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • ایزوگام دلیجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی