ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

  • ۰
  • ۰

عایق رطوبتی کوپلیمری

عایق رطوبتی اصلاح شده کوپلیمری

MCI

Modified Copolymeric Isolator

این نوع عایق رطوبتی، دارای دو جزء است و طبق گزارش پژوهشی مرکز تحقیقات ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی تحت عنوان یک پوشش سیال سرد اجرا بر روی سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن اکریلیکی با داشتن قدرت انعطاف‌ و مقاومت کششی بالا، برای آب‌بندی کلیه سطوح بتنی و غیر بتنی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع عایق به شکل نیمه جامد روی سطوح کشیده می شود شده و بعد از خشک شدن به یک لایه‌ انعطاف‌ پذیر، با آب بندی کامل۱۰۰%، با قدرت چسبندگی  بالا (حدود ۲مگــاپاسکال) تبدیل میگردد.

در دسته بندی محصولات آب­‌بندی در جهان به خاطر این که نحوه اجرای این محصول مثل اجرای پوشش‌­های رنگ است، این محصول را به عنوان یک رنگ آب­‌بند پلیمری پایه سیمانی (Polymer Cement-Based Waterproof Paint) به شمار میاید.

بر اساس مطالعات صورت گرفته، عایق های پوشش­های آب­‌بندی پایه پلیمری در قیاس با سیستم‌های پایه قیری مانند قیرگونی دارای انعطاف­ پذیری و خصوصیت کشسانی بالاتر ، دوام بیشتر و مقاومت گرمایی بالاتری میباشند.

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • ایزوگام دلیجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی