ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

  • ۰
  • ۰

 در گذشته در ایران برای عایق نمودن ساختمان از روش سنتی کاه گل در سقف ها استفاده می کردند، که البته اکنون از قیرگونی و آسفالت برای این امر استفاده می شود.

در سال ۱۳۵۰ در ایران شرکتی به نام  ایزوران با هدف تولید الیاف شیشه جهت عایق بندی حرارتی و برودتی با کمک دانش فنی روز آلمان و با همکاری متخصصین آلمانی  تاسیس شد.

ولی با گذشت زمان و به دلیل گسترش شهرنشینی و افزایش ساختمان سازی، نیاز به یک عایق بندی با کیفیت تر بجای روش های سنتی باشد و همینطور علاوه بر کیفیت بهتر، از نصب راحت تری برخوردار باشد، بیشتر احساس می شد.

به همین دلیل شرکت ایزوران در سال ۱۳۵۴ با تولید انواع مختلف عایقهای رطوبتی به اسم ایزوگام پرداخت و متخصصین خود را به کشور ایتالیا جهت دسترسی به دانش فنی برای تولید ایزوگام فرستاد و به ساخت واحد تولید ایزوگام با ظرفیت ۳ میلیون مترمربع در سال را شروع کرد .

پس از اینکه ماشین آلات تولید عایق رطوبتی از کشور ایتالیا خریداری و نصب و راه اندازی شد، و به بهره برداری بالایی رسید، شرکت رسما شروع نمود به فعالیت تولید عایق پیش ساخته .

در سالهای بعد، ( سال ۱۳۷۰ ) شرکت با بهره گیری از فاز اول تولید خود، تولید ایزوگام را در شهرستان دلیجان بومی سازی کرد.

به دلیل کیفیت بالا و حجم زیاد محصولات در این شرکت، شهرستان دلیجان یک شاخصی معتبر برای تولید نمودن ایزوگام، در ایران به حساب می آید.

به این دلیل که به تامین کنندگان مواد اولیه  نزدیک است ،کارخانه های متعددی در زمینه تولید ایزوگام در این شهرستان شروع به کار نموده اند و ناحیه دلیجان قطب ایزوگام ایران محسوب می شود و ایزوگام دلیجان با سابقه ترین بند تولید ایزوگام در ایران می باشد.

https://izogamdelijan.com/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • ایزوگام دلیجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی