ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

  • ۰
  • ۰

مراحل اجرای آسفالت

مراحل اجرای آسفالت

شیوه های گوناگونی هست که اگر هر یک به خوبی انجام نشود و استاندارد های لازم را نداشته باشد ،آسفالتکاری به خوبی انجام نمی شود.
از کسی که کار آسفالت کاری را انجام میدهد تقاضا کنید که کار را با نهایت دقت انجام دهد تا به از گذشت زمان کم آسفالت ترک نخورد . این کار چند مرحله دارد مثلا آماده کردن سطحی که قراراست که کار بر روی ان انجام شود پریمکت یا اندود نفوذی که در این مرحله باید اندازه قیر و ظریقه اجرای اندود نفوذی را با دفت کامل انجام داد.

اندود سطحی یا تک کت ،پخش کردن آسفالت ، پخش با فینسشر ، پخش با گریدر و… از جمله مراحلی هستند که در اجرای آن ها باید با دقت زیادی تراکم و درجه حرارت پخش ،طریقه کوبیدن ، غلتک های پلاستیکی و فولادی و…  را انجام داد.

مراحل اجرای آسفالت

پیشنهاد های آسفالت کار برای ساخت اسفالت با کیفیت
این ماده مشکی رنگ است و به سه دسته آسفالت حفاظتی، سرد و گرم تقسیم می شود . بر اساس نوع کاربری ، کاربرد های مختلفی دارد .مثلا از نوع گرم در قشر رو سازی راه استفاده میشود از جنس حفاظتی برای پیشگیری از نفوذ بر سر راه افزایش مقاومت لغزشی و سایشی و بهسازی موقت روی های موجود اسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار میگیرد .

حفاظتی نیز خود به چند دسته تقسیم میشود که انها هم برای کار های دیگری انجام میشود .آسفالت بر حسب شیوه اجرا و تهیه هم به دو دسته سرد کارخانه ای و سر مخلوطی در محل تقسیم میشود .

  • ۹۹/۰۶/۱۵
  • ایزوگام دلیجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی