ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

  • ۰
  • ۰

قیرگونی

قیرگونی

از قیرگونی جهت عایق کاری در ساختمان استفاده می‌ گردد؛ و برای تثبیت نمودن قیر از گونی استفاده می‌کنند. الیاف گونی موجب مسلح شدن قیر می شوند و باعث می شوند قیر در محل خود تثبیت گردد. قیرگونی در دو حالت اجرا می‌گردد.

۱- به صورت یک لایه:اول یک لایه قیر و بعد یک لایه گونی و مجدد روی آن یک لایه قیر دوباره می ریزند.

۲-به صورت دو لایه:اول لایه قیر و بعد بر روی آن یک لایه گونی و مجددا یک لایه دیگر قیر و بعد روی آن را با یک لایه گونی و در مرحله آخر یک لایه دیگر قیر می‌ریزند.

نکته :ضخامت قیر گونی در حدود ۲تا ۳ سانتی‌متر است. آهک و شفته آهکی موجب فاسد شدن قیر می‌ شوند و نباید در مجاورت قیرگونی این ملات قرار گیرد و یا استفاده شود و برای این کار ملات ماسه سیمان مناسب‌تر است.

 یک روش قدیمی ولی همواره موثر جهت عایق کاری بوده و هست که به دلیل ضخامت بالا برای ایزولاسیون سرویس‎های بهداشتی  مناسب می‎باشد.

تعریف قیرگونی

نوعی ایزولاسیون و عایق کاری میباشد که از قیر و گونی (چتائی) مواد اصلی جهت عایق کاری مورد استفاده قرار میگیرد.

 اکنون شرکتهای متعددی اقدام به نصب قیرگونی می نمایند .

شرکت ایزوگام دلیجان شرکتی معتبر در زمینه عایقهای رطوبتی می باشد که با سابقه بیش از ۲۵ سال خدمات ایزولاسیون ایزوگام و قیر گونی را ارائه مینماید.

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • ایزوگام دلیجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی